Google Maps – sprawdzi się idealnie, jeśli chcesz wypromować swój salon, sklep, restaurację lub inne miejsce, którego Klienci szukają w Google. Obiekty zawierające wirtualny spacer są promowane w wynikach wyszukiwania Google oraz Google Maps, dzięki czemu o Twojej firmie i ofercie dowie się więcej osób. Wirtualny spacer dodany do Google Maps możesz także łatwo i bezpłatnie osadzić na swojej stronie internetowej (tak jak robimy to na naszej stronie w sekcji portfolio).
Zobacz przykład.Wirtualny spacer w formie interaktywnej strony www – będzie świetnym rozwiązaniem, jeśli chcesz dodać do swojej wirtualnej wycieczki
dodatkowe elementy interaktywne. Mogą to być np. filmy lub opisy wyświetlane po kliknięciu animowanych ikonek (np. umieszczonych na produktach/maszynach). Takie rozwiązanie sprawdzi się idealnie, jeśli chcesz np. przygotować
wirtualne dni otwarte Twojej organizacji lub
pokazać biuro kandydatom / przyszłym pracownikom. Tego typu spacer sprawdzi się także dla większych obiektów – dzięki możliwości dodania
obrazkowego menu, użytkownicy będą mogli łatwo przełączać się pomiędzy różnymi pomieszczeniami. Nie każdy spacer powinien być publicznie dostępny – wykorzystanie technologii interaktywnej strony internetowej pozwoli na dodanie
hasła dostępu, które będziesz mógł udostępnić np. Klientom. Realizujemy także płatne wirtualne spacery z dostępem po dokonaniu płatności (sprawdzi się to np. w muzeach i galeriach sztuki). Tego typu spacery wykonujemy w najnowszych technologiach, które świetnie działają zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.
Zobacz przykład.