Nasza strona wykorzystuje pliki cookies; dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie przycisku oznacza akceptację zasad opisanych tutaj.
OK
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Skillspace | Michał Badura z siedzibą w Krakowie (30-719, ul. Wodna 26/15), NIP 6793183701, w celu przesyłania informacji zawierających treści marketingowe i oferty handlowe na podany przez mnie adres e-mail. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Kultura Online: cykl szkoleń dla pracowników sektora kultury

W ramach projektu odpowiadaliśmy za nagranie i montaż ponad 20 godzin materiałów video oraz działania promocyjne.

Kultura Online: cykl szkoleń dla pracowników sektora kultury

W ramach projektu odpowiadaliśmy za nagranie i montaż ponad 20 godzin materiałów video oraz działania promocyjne.

Wyzwanie

Podczas pandemii COVID-19, wraz z lock-downem sektora kultury, pojawiła się pilna potrzeba przeniesienia pracy oraz działań realizowanych przez te instytucje do sieci. Organizacje działające dotychczas całkowicie w modelu tradycyjnym (offline) podjęły ogromne wyzwanie związane z koniecznością szybkiej digitalizacji.

We współpracy z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego obraliśmy za cel przekazanie wiedzy na temat skutecznych narzędzi online, które ułatwią działania marketingowe w sieci oraz pomogą lepiej zorganizować pracę zdalną instytucji działających w obszarze szeroko rozumianej kultury (np. muzeów, galerii sztuki, domów kultury, środowisk artystycznych, fundacji i organizacji non-profit, stowarzyszeń i innych przedsiębiorstw społecznych).
webinar live transmisja na żywo
Wybrane szkolenia zrealizowane w ramach projektu kulturaonline.edu.pl

Rozwiązanie: nasze usługi

Nasz zespół odpowiadał za realizacje projektu od fazy koncepcyjnej, przez realizację, aż po działania promocyjne i ewaluację wskaźników projektu. Zrealizowane zadania to:

  • opracowanie programu szkoleń i rekrutacja trenerów,
  • projekt graficzny prezentacji szkoleniowych,
  • projekt i wykonanie strony internetowej projektu,
  • przygotowanie interaktywnego chatbota dla Uczestników,
  • budowa studio nagraniowego na potrzeby projektu,
  • nagrania i montaż ponad 20 godzin materiałów szkoleniowych,
  • przygotowanie napisów dla osób z niepełnosprawnościami,
  • realizacja transmisji na żywo i webinarów promocyjnych,
  • wdrożenie narzędzi marketing automation (np. do mailingu),
  • budowa i moderacja społeczności na Facebooku,
  • kampania reklamowa na Facebooku i Instagramie,
  • przygotowanie informacji prasowych dla mediów,
  • ewaluacja zadania, przygotowanie raportu.

Nagrania i montaż

Specjalnie na potrzeby realizacji nagrań i transmisji na żywo, w celu zapewnienia spójności estetycznej odcinków, zbudowaliśmy studio nagraniowe zlokalizowane w Katowicach. Prelegenci prowadzili szkolenia w pozycji stojącej na tle drewnianej ścianki.

Prezentacje do wszystkich filmów zostały przygotowane przez współpracujących z nami grafików. Nagrania zostały podzielone na interaktywne rozdziały / spisy treści, dzięki którym oglądający mogli przełączać się do interesujących ich zagadnień.

Wszystkie filmy dostępne są bezpłatnie na stronie kulturaonline.edu.pl w zakładce do obejrzenia.
Poniżej prezentujemy przykładowe nagranie:
Przykładowe szkolenie zrealizowane w ramach projektu – pełna strona szkolenia dostępna jest na stronie kulturaonline.edu.pl/02

Strona internetowa

Nasz zespół zaprojektował identyfikację wizualną oraz stronę internetową projektu – kulturaonline.edu.pl. Strona jest w pełni responsywna, dobrze wyświetla się zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i urządzeniach stacjonarnych.

Na stronie znalazły się sekcje z opisem inicjatywy, formularze rejestracyjne, program z opisami poszczególnych szkoleń, chatbot umożliwiający rejestrację, a także zakładka "do obejrzenia" z filmami szkoleniowymi oraz dodatkowe podstrony dostępne tylko dla zarejestrowanych Uczestników.

Strona jest w 100% edytowalna dla Klienta: może on modyfikować dowolne treści, dodawać nowe sekcje, a także podglądać listę zarejestrowanych osób dzięki wbudowanemu systemowi CRM.
Prezentacja strony internetowej programu: kulturaonline.edu.pl

E-mail marketing

Komunikacja z Uczestnikami projektu odbywała się drogą mailową – osoby biorące udział w projekcie otrzymywały powiadomienia o nowych szkoleniach oraz dodatkowe materiały (bonusowe lekcje, pliki od prowadzących).

Przygotowaliśmy dedykowany szablon mailowy, który budował rozpoznawalność marki kultura online. Osoby zarządzające projektem miały dostęp do listy Uczestników oraz statystyk otwieralności i klikalności kampani mailowych.

Osiągnęliśmy bardzo wysoki średni Open Rate (wskaźnik liczby otwarć maili) na poziomie ponad 50%! Poniżej znajduje się szablon przykładowego maila (w całości możesz go wyświetlić tutaj):
webinar live transmisja na żywo
Przykładowy e-mail wysłany do Uczestników programu edukacyjnego Kultura Online.

Rezultaty

Spełniliśmy wszystkie KPI projektu, został on także doceniony przez społeczność pracowników polskich instytucji kultury. Projekt jest na etapie rozwojowym, planowane są kolejne edycje szkoleń.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć więcej naszych projektów.